Geçmişten Günümüze Yoona & Lee Seung Gi Çifti

Haberleri ilk duyduğumuzda hiçbirimiz inanmadık önce. “Sadece birbirlerini ideal tip olarak seçiyorlar, o kadar.” diyerek dedikodu olduğunu düşündük. Ancak bir umut “Ya gerçekse?” diye de bekledik. Ve SM haberi onaylayınca birdenbire hepimiz Lee Seung Gi’yi araştırmaya başladık, dedik ki damadımız nasılmış kimmiş bir öğrenelim. 😛 Birçoğumuz zaten önceden hayrandı o sevimli kişiliğine, kimimiz de Yoona sayesinde tanıdı sevdi kendisini. Hala bu çifti onaylamayan var mı ailemizde? Umarız yoktur, ama varsa da merak etmesin. Yazımızı okumaya devam etsin sadece, sonunda o da sevecektir bu şapşal ikiliyi. :’)
Aslında uzun zamandır yazmak istediğimiz bir yazıydı bu ancak takdir edersiniz ki çok yoğun bir dönemdeyiz. Bir hayli ertelemek zorunda kaldık bunu da. Gecikme için özür diliyoruz. Biz hazırlarken çok eğlendik, siz de okurken çok eğlenirsiniz umarım. İyi okumalar! 😀

Çok sevgili damadımız Seung Gi’nin yıllardır Yoona’ya bitmek tükenmek bilmeyen bir sevgisi vardı. Her fırsatta ideal tipi olarak Yoona’dan bahseder ona olan hayranlığını dile getirirdi. Biz de bunu gayet masum bulur çok mutlu olurduk. Meğersem kız evi naz evi misali, Yoona kendini yıllarca naza çekmiş 😛 (Dalga geçiyoruz, dikkate almayın ahsgfsafalşks)
Hatta öyle ki insanlar onları yıllar öncesinden kafalarında bir çift olarak görmeye başlamışlar zaten. 😛

Seung Gi programdaki konuklardan biriyle – her zamanki gibi – bir sahne canlandırıyor, eğlence olsun diye. Eunhyuk’un elinde tuttuğu yazıyı görüyor musunuz:
“YOONA BUNU İZLİYOR SEUNG Gİ!” 😀

Sıradaki videomuza geçelim:

Konuklar Lee Seung Gi’yle şakalaşıyorlar “Bugün Yoona için birileriyle kavga etmeye hazırlanmış gibisin.” diyerek. Tahminleri alalım? Evet, doğru tahmin! Konuklardan biri de yine Yoona’yla çok ilgilenen bir ünlü: Taecyeon.

Video’nun çevirisi 0:39’dan itibaren:
Sunucu: Taecyeon, dedikoduları duydun mu hiç?

Taec: Hayır, duymadım.
Sunucu: Son zamanlarda Yoona’yla sen, biraz yakınsınız sanki. ‘Sadece arkadaşlık’tan fazlası mı var yoksa?
~İzleyiciler ve konuklar “Acabaaa” gibi sesler çıkarınca:
Sunucu: İkisi birbirinden hoşlanıyor olabilir tabii. Taecyeon, böyle dedikodular hakkında bir şey duymadın mı yani?
Taec: Efendim?
Sunucu: Dedikoduları duydun mu diyorum? Duymuşsun işte, anlaşılıyor!
Taec: Evet, haberim var.
Sunucu: Neler duydun?
Taec: Sadece yakın olduğumuzu.
Sunucu: Kiminle?
Taec: Yoona ile. (Ancak bunu saygı ifadesi kullanmadan söylüyor)
Sunucu: Bu bir program olduğu için saygı ifadesi kullanman gerekiyor.
Taec: Ah, evet.
Sunucu: Normalde de, başka insanlarla konuşurken de mi böylesin?
Taec: Hayır!
Sunucu: Kastettiğim, onunla konuşurken Yoona diyebilirsin tabii ki ama böyle programlarda ona “Yoona-ssi” demen gerekir. İkiniz böyle değilsiniz yani değil mi?
Taec: Hayır, öyle değil!
Konuklardan biri: Yakalandınız!
Sunucu: “Yoona, Yoona.” doğal olarak ağzından böyle çıkıverdi.
Seung Gi: Evet.
Taec: Evet tabii ki, “Family Outing 2” çekimlerinde ona böyle seslendiğim içindi o.
Seung Gi: Family Outing 2?
Yoona&Taec: Evet.
Sunucu: Ee başka ne oldu orada?
Taec: Şey… Ne?
Sunucu: Yakın olduğunuzdan ziyade, başka dedikodulardan da haberin var mı?
Taec: Pek değil. Hemen hemen hepsi aynıydı zaten.
Sunucu: Öyle mi? Ama biz ikiniz hakkında çok şey duyduk.
02:15’ten sonrası:
Sunucu: Böyle dedikodular yanlış anlaşılma olabilir tabii de, ikinizin çıktığı hakkındaki dedikodulardan haberin var mı?

Taec: Evet.
Sunucu: Çıkıyor olup olmadığınız, birbirinizi sevip sevmediğiniz önemli değil; ikiniz hakkındaki bu tip dedikoduları biliyor muydun?
Yoona: Evet.
Taec: Böyle daha da garipleşiyor.
Yoona: Evet.
Seung Gi: Bu sakıncalı mı yani? O zaman… (Seung Gi aniden garip hareketler yapıyor :D)
Konuklar: Seung Gi’ye bakın!
Seung Gi: Hayır, hayır öyle değil! Yanlış bir şey yok ki!
Sunucu: Seung Gi, hadi kalbimizi ferah tutalım ve sunuculuk işimizi önemseyelim, olur mu?
Seung Gi: Bir sunucu için birazcık öfkelenmiş olmak suç mu yani?!
Konuklar: Seung Gi! Seni ilk kez böyle görüyoruz! Evet ilk kez böyle oluyor! Neden böylesin şimdi? (Seung Gi nefes hareketleriyle kendini kontrol etmeye çalışıyor)
Sunucu: Duygularını böyle mi bastırıyorsun yani?
Seung Gi: Tiffany de bizim Yoona’mızın arkadaşlarından, bir SNSD üyesi…
Konuklardan biri: “Bizim Yoona’mız” ?? Ne demek oluyor bu?
Seung Gi: Çok fenasın!
Konuk: Yakalandın işte! “Bizim Yoona’mız” dediğini çok net duydum ben!
Konuklar: Lee Seung Gi’nin yüzü kıpkırmızı oldu!
Seung Gi: Yüzümün normal tonu da böyle zaten!

Videonun kalanında da Taecyeon ve Yoona dedikodularından bahsediyorlar. Dedikodular Tiffany’nin sonucunun böyle olacağını düşünmeden kullandığı bir cümle olan “Taecyeon ve Yoona yemeğe çıktılar.” ile başladığını söylüyorlar. Halbuki Taecyeon grubun kalanıyla da bu denli yakın, hatta Yoona’ya dediği gibi Tiffany için de -ssi saygı ekini kullanmıyor fark etmeden. Konuşmalar esnasında yüzü renkten renge giren Lee Seung Gi derin bir nefes alıyor derken sunucu Yoona’ya sorduğu bir soruyla yine ortalığı  karıştırıyor:

Sunucu: Kişiliklerini ve popülerliklerini önemsemeden, sadece dış görünüşe baktığında, ideal tipin Seung Gi mi yoksa Taecyeon mu? İlk görüşte aşık olabileceğin insan, Seung Gi mi Taecyeon mu?
Yoona: Üyeler de bunu tahmin edebilirler aslında. Dış görünüşe bakarak…

Sunucu: Evet. 1, 2, 3!
Yoona: Lee Seung Gi oppa! Dedikoduları önlemek istediğimden değil (Taecyeon ile olan dedikoduları kastediyor), ikisi de çok yakışıklı gerçekten. Şahsen ben dış görünüş olarak daha çok sevimli erkekleri tercih ediyorum. (Erkeksi olmayan, “flower boy” dediğimiz tipler yani) Lee Seung Gi oppa gibi, nazik ve kibar erkeklerden hoşlanıyorum.

Video’yu izleyince siz de göreceksiniz ki Lee Seung Gi’nin ifadesi Yoona’nın tercihinden sonra cidden epey değişiyor. Rahatlıyor çocuk resmen. 😀 E hal durum böyle olunca insan düşünmeden edemiyor; acaba taaa o zamanlarda da Yoona’ya karşı duyguları var mıymış ki? Ne dersiniz? 😛

Sıradaki videomuzda yine Strong Heart sahnesindeyiz. Ve yine sevgili damadımız gelecekteki sevdiceği (asfkjashgfas) Yoona için savaş veriyor. İzleyelim bakalım:

Sunucu: Duyduğumuza göre Yoona bugün önemli bir şey açıklayacakmış. Ne hakkında peki? Bu büyük haber nedir?
Yoona: Her şey bugün burada olan bir erkeğin yaptığı bir şey hakkında… O kişi, şu an burada. Bana sürekli kendisiyle evlenmemi söyleyen biri.
Konuklar: Seung Gi sinirlendi, yüzü değişiverdi birden!
Yoona: “Büyüdüğün zaman benimle evlenmelisin!”
Konuklar: Kim olabilir ki?
Sunucu: Yoona’yı her zaman görüyor ve sürekli “Benimle evlenmelisin.” diyor. “Benim eşim olmalısın.” Sanırım kim olduğunu biliyorum.
Konuklardan biri: Leeteuk işte.
Yoona: Doğru!
Seung Gi: O kişinin Leeteuk olduğunu nasıl anlayabildin hemen?
Konuk: Hepimiz konuşurken sadece Leeteuk böyleydi çünkü. (Leeteuk’u taklit ediyor)
Sunucu: Bir saniye, Yoona’ya tekrar sormalıyız. Bahsettiğin kişi Leeteuk muydu?
Yoona: Evet. 13 yaşımdayken stajyer olarak çalışmaya başladım. SM bünyesine katıldığım ilk zamanlardan itibaren, 13 yaşımdayken…
Seung Gi: 13 yaşındaydın, yani 6. sınıfa giden bir çocuk…
Yoona: Evet, Leeteuk Oppa da 20 yaşındaydı. Yani 7 yıldır… hatta şimdi bile “Küçükken benimle evleneceğini söylemiyor muydun sen?” diyor bana.
(O anda Seung Gi önünde duran bibloyu sert bir şekilde kaldırıp masaya vuruyor :D)
Sunucu: Leeteuk Yoona’yı sevebilir tamam da… Peki sen Yoona, sen ne yaptın da Leeteuk sana böyle söyleyip duruyor?
Yoona: Ben bir şey yapmadım ki!
Sunucu: Yoona, ona hiç ümit vermedin mi yani?
Leeteuk: Yaptı. Her gece beni aradı. Çıkış yapmadan önce sürekli bana başarılı bir şekilde çıkış yaparlar mı diye soruyordu. Çıkış yaptıktan sonra, çok meşgul ve bitkin olduğu için, her gece beni arayıp 2-3 saat “Oppa… cidden çok yoruldum.” diyerek ağlıyordu. Böyle zamanlarda ben de oturup onu dinliyordum. Doğal olarak “Aa… Yoona benden hoşlanıyor olsa gerek.” diye düşündüm. (Seung Gi’nin ifadesi yine garipleşiyor :D:D)
Konuklar: Seung Gi! Seung Gi!
Seung Gi: Hayır, hayır, hayır!
Sunucu: Sakin ol, sadece bir şakaydı.
Seung Gi: Sadece ciddiye alıyorduk işte.
Sunucu: Demek istediğin, kalbinde bunu ciddiye aldığın mı yani? Buna bir açıklık getirmemiz lazım. Leeteuk? Yoona’dan hoşlanıyor musun şimdi?
Leeteuk: O benim ideal tipim. (Sunucu bu cevap üzerine Seung Gi’ye dönüyor)
Seung Gi: Bana bakmasana! Önüne bak.
Sunucu: Leeteuk Yoona’nın ideal tipi olduğunu söyledi. Peki Seung Gi? Seung Gi için Yoona ne anlam ifade ediyor?
Seung Gi: Gerçekten… ben bir Yoona hayranıyım. Yaptığı her işte çok iyi o. Çok güzel, güzel şarkı söylüyor.
Sunucu: Peki, soruyu değiştiriyorum. Leeteuk senin için ne ifade ediyor?
Seung Gi: Kötü şeyler hissediyorum…
07:53’ten itibaren:
(Brian’ın konuklardan biriyle düet yapmasını istiyorlar.)
Brian: Karşılığında Yoona’nın benimle evlenmesini istiyorum.
Seung Gi: Biri daha mı çıktı yani şimdi?
Brian: Yoona benim ideal tipime çok benzer. (Seung Gi kimsenin anlamadığı garip şeyler mırıldanıyor :D)
Sunucu: Brian bunu söyleyince, Seung Gi’nin ifadesi…
Brian: Bana dik dik baktı.
Seung Gi: Hayır, hayır.

Sonrasında Brian Yoona’nın onun ideal tipi olduğunu ve kendini Yoona karşısında çok farklı hissettiğini söylüyor. Leeteuk duymasın diye Yoona’nın kulaklarını kapatıyor. Seung Gi de bu harekete çok gülüyor ama içinde ne fırtınalar koptuğunu bilemeyiz. Zira daha sonrasında yine kendi kendine bir şeyler mırıldanıyor. 😀

Sıradaki videomuzda ise Lee Seung Gi fanı Yoona’yı izliyoruz.

Yoona Seung Gi ya da Geun Suk arasından birini seçmeli. Ancak karar veremiyor. Sunucu “Hangisiyle buluşmak isterdin?” der demez kızımız butona basıp Seung Gi’yi seçiyor. (Ya da biz öyle anlamak istediğimizden durumu abartıyoruz aksjfgshagfj)
Sonrasında ise Seung Gi ve Song Seunghun arasından seçim yapmalı. Yine ikilemde kalıyor Yoona… Ve seçim yapamıyor.

Sunucu: Hadi ama, 5 saniye kaldı. Bas butona gitsin!
(Yoona Seunghun’u seçiyor. Sonrasında da biraz pişman oluyor sanki…)
Yoona: Seung Gi Oppa’yı da çok seviyorum ama ben!

— Sonrasında ise başka bir programda bu olay konuşuluyor —

Sunucu: Uzun bir süre geçmedi üzerinden, bir programda konuktun ve Yeon Jeonghun’u seçmiştin değil mi? Pişman oldun mu peki?
Yoona: Hayır. Ama eve geldiğimde asıl zor seçimin Seunghun oppa ve Seung Gi oppa arasında olduğunu düşündüm. Seung Gi oppayı seçmeliydim. Pişman oldum.
Sunucu: O halde ona bir mesaj göndermelisin sanırım. Seung Gi de bu programı izliyor.
Yoona: Seung Gi oppa! Senin gerçekten hayranınım ben. Seni sadece müzik programlarında görebiliyorum. Umarım yakında comeback yaparsın ve tekrardan karşılaşabiliriz. Tüm SNSD üyeleri seni gerçekten çok seviyor.

Şimdiki videoda ise sonradan pişman olmamak için (yok öyle bir şey tabii asfjhashgf) sonuna kadar Yoona’yı seçen damadımızı izliyoruz 😛

Sooyoung ve Yoona arasında seçim yapması gerek.
Sunucu: İkisi de şu an burada değil. İkisi de gerçekten Seung Gi hayranı. Ama biliyorsun… Sooyoung, Seung Gi’yi Yoona’nın sevdiğinden daha çok seviyor. (Damadımız durur muuu askjfsaf)
Seung Gi: Lütfen ama, böyle söyleme. 
Yuri: Hayır, hayır. Yoona da Seung Gi oppa’yı çok sever.
Sunucu: İkisi de sana deli oluyor.

Seung Gi Yoona’yı seçiyor. Sunucular da onu zalim olmakla suçluyorlar. Yuri ise Yoona’nın çok sevineceğini söylüyor. İkinci seferinde ise Yoona ve After School Uee karşı karşıya geliyor. Seung Gi yine Yoona’yı seçince sunucular Yoona’nın da Seung Gi’yi beğendiğini hatırlatıp onun mutlu olacağını söylüyorlar. Onları onaylayan bir SNSD üyesi de 32 diş sırıtarak orada oturuyor: Yuri. 😀 Seung Gi sonraki her seçiminde tereddütsüz Yoona’yı seçiyor. Yoona o zamanlarda cidden çok sevinmiş olmalı 😛

Birbirlerine karşı çok sevimlilermiş o zamanlarda bile. Kim tahmin edebilirdi ki günün birinde böyle sevgili olacaklarını? Bakın doğaçlamayla, saniyeler içerisinde nasıl güzel reklam filmi çekiyor çiftimiz 😀

Yine sevimliliklerinden ödün vermiyorlar. 🙂

Seung Gi’nin Yoona’yı ölene dek seveceğini biliyor muydunuz peki? 😛

00:30’dan itibaren:
Konuklardan biri: Seung Gi… Biz de çok mutluyuz tamam da…Sen aşırı mutlu görünüyorsun.
Seung Gi: Bugün çok iyi hissediyorum!
Bir başka konuk: Çok olmadı, yine özel bir bölümde Lee Seung Gi ideal tipi olarak tekrardan Yoona’yı seçmişti.
(Başka bir programdan o kesiti gösteriyorlar.)
Seung Gi: Yoona’yı gerçekten beğeniyorum.
Sunucu: Uzun süredir bunu söylüyorsun zaten.
(Programa geri dönüyoruz :P)
Konuk: Nasıl olur da 3 senedir sürekli Yoona’nın ideal tipin olduğunu söyleyebilirsin? 
Taeyeon: Onu bu kadar çok mu seviyorsun?
Seung Gi: Onu ölene dek seveceğim. 

İtiraf edelim hepimiz şu videoyu izlediğimizde mutluluktan ölüyoruz. 😀

Bu videolar sadece bizim toparlayabildiklerimiz. Aslında o kadar çok videoları, birbirlerinden bahsettikleri anları var ki… Hepsini eklemeye kalksak yazı bitmez galiba. 😀 İşte yıllar yılları böyle kovalıyor. Yoona Seung Gi’yi; Seung Gi Yoona’yı ideal tipi seçmeye devam ediyor. Derken… Herkes 2014 sevincinde, yeni yıldan ümitlerini sıralarken bir çift haberi geliyor: “Yoona ve Seung Gi”. Çoğu Seung Gi hayranı Yoona’dan hoşlanmamaya başlıyor tabii. Ama Seung Gi’yi gerçekten önemseyen bir kesim şu yorumu yapabiliyor çekinmeden: “Yıllardır Yoona’nın peşinden koştu durdu, sonunda istediği olmuş. Umarım mutlu olur Seung Gi’miz.” 🙂 Bakın bunu çoğu Seung Gi hayranından bizzat işittik defalarca. Biz de bu güzel tepki karşısında Seung Gi’yi bağrımıza bastık, damat belledik. (asfjkhsahf) İki fandom böyle güzel bir ilişkiyle birleşti. Haber kaynakları bile onlardan “Temiz Aşk”, “İyi Aşk” diye bahsediyordu hatta. Çünkü çiftimiz gece 12’den sonra vs. hiç buluşmuyormuş. 🙂
Haberler çıktıktan sonra Yoona’ya Seung Gi’yi sordular tabii. Bakın Yoona ne cevap vermiş:

Seung Gi sorulduğunda “Kimden bahsettiğinizi bilmiyorum.” diyor ama… İşin şakası bu tabii. Yüzünde açan güllerden bile pek tabii anlaşılıyor nasıl sevindiği. 😀

Bu güzel yazıyı çiftimiz yine çok önceden gerçekleştirdiği şu video ile bitirelim madem:

Şarkısında Lee Seung Gi, aşkını itiraf ederken beceriksizleşen bir erkeği anlatıyor. Şarkıdaki esas kelimeye değinmeden olmaz ama. 😀 “Sevgili mi olsak biz?” diyor Seung Gi.
“Epeydir yalnızdım belki, bu işlerde kötü de olabilirim ama…
Eski sevgililerinden, tanıştığın diğer tüm erkeklerden;
seni daha çok sevebilirim ben.”
diyerek aşkını olabilecek en sevimli biçimde itiraf ediyor karşısındaki kıza(!) 😛

Ama biz sadece Yoona’nın sahneye dahil olduğu kısımlardaki diyalogları çevirdik:
01:11
Seung Gi: Pardon…
Yoona: Efendim?
Seung Gi: Şey… Çok güzelsiniz.
Yoona: Teşekkür ederim.
Seung Gi: Şey, acaba… telefonunuz… telefonunuzu…
Yoona: Efendim?
Seung Gi: Telefonunuz….
Yoona: Düzgünce söyleyin lütfen.
Seung Gi: Şey, telefonunuzu ödünç alabilir miyim?
02:38
(Seung Gi “Sevgili mi olsak biz?” kısmını Yoona’ya dönerek söylüyor. :P)
Yoona: Ne oldu? Bir şeyler mi söyleyeceksiniz yoksa?
Seung Gi: Evet, cidden size söylemek istediğim şeyler var.
Yoona: Neymiş peki?
Seung Gi: Şey… Bu… Benimle çı… Benimle…
Yoona: Biz, çıkalım mı yani?

Şarkının sözleri ilerisinde biraz değişiyor:

 ‘Seni seviyorum’ gibi tatlı kelimeleri her gün söylemek istiyorum sana.
Yürekli bir erkek olma zamanı şimdi.
Seni gerçekten istiyorum.
Benim yanımda kalabilir misin böyle?
Sevgili mi olsak biz?

diyor Seung Gi Yoona’ya bakarak. Sonundaki el ele tutuşmaları da fazlaca sevimli tabii. 🙂

İşte böyle sevgili GG Turkey ailemiz. Sonunda bu iki genç insanın yolları kesişti ve şu an ikisi de çok mutlu bir ilişki yaşıyorlar. Seung Gi’nin adı şimdiye kadar hiçbir skandala karışmadı. Keza Yoona’nın da öyle. Yani iki idol de Kore halkı tarafından çok seviliyor, ve insanlar bu çifti destekliyorlar. Biz de öyleyiz tabii ki. Yoona’nın mutlu olduğunu gördükçe hangimiz mutlu olmuyor ki? 🙂

Umarız ikisi de uzun yıllar beraber olurlar. Bir de bakmışız telli duvaklı Yoona’yı almaya gelmiş bizimki (askfgsfsasfljhas) 😛 Şaka bir yana, umarız hep birlikte olurlar ve bu birliktelik üzücü bir ayrılıkla değil de, mutlu bir sonla biter. Çiftimizi tekrardan tebrik ederiz! 🙂

Videoların yalnızca bir kısmı çevrilmiştir.
Kaynak: Dispatch
Videolar ve Eng Sub: Video sahipleri ve kanalları, Soshisubs
Çeviri: Gülsüm
Yazan: Gülsüm
Düzenleme: Ezgi

Reklamlar

2 thoughts on “Geçmişten Günümüze Yoona & Lee Seung Gi Çifti

  1. Bir Airen olarak Yoona’yı ve dolayısıyla SNSD’yi Seung Gi sayesinde tanıdım ve sevdim.Bu 4-5 yıllık süre boyunca hep çıkmalarını istemiştim ve sonunda bunu görmek beni gerçekten çok çok mutlu etti.

    Haber yayınlandığından beri hiç yan yana gelmediler.Ne bileyim bir selca falan, ya da aynı programa davet edilseler.. Yan yana göremedik bile. *.*

  2. ben bir airen im yoona yı ilk love rain de tanıdım rolü ve oyunculuğuda çok hoşuma gidince araştırdım falan çok tatlı biri olarak kalmıştı aklımda daha sonra lee seung gi ve yoona nın haberlerini duyunca birçok airen gibi bende çok şaşırdım çünkü oppa şu zamana kadar kimseyle doğru düzgün adı anılmamış biriydi ve yine birçok airen gibi hem oppa için sevindik hemde biraz üzüldük umarım bu söylediğimden ötürü bize kızmazsınız bakın şu zamana kadar oppa bizim gibi birşeydi ama bi anda yoona ile paylaşmak zorunda kaldık ama yavaş yavaş bu duruma alışınca bi araştırma yapayım dedim ve sizin bu yazınızı ve videolarınızı gördüm izledim beni o kadar etkiledi ki hem yoona karşı içimde çok tatlı duygular oldu hemde ilişkilerini canı gönülden desteklemeye başladım yazdığınız yazı gerçekten çok hoş ve birçok şeye açıklık getirici tarzda ben lee seung gi nin yoona yı bu derece sevdiğini bilmiyordum yazınız saolsun bir çok airen gibi lee seung gi oppa adına çok ama çok sevinçliyim şuan çünkü biliyorum ki gerçekten sevdiği kişi ile birlikte umarım mutlulukları daim olur tekrar teşekkürler ^_^

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s