[2015 Aralık] Hyoyeon ve Rebecca Louise Cosmopolitan Röportajı

 

Girls’ Generation’dan Hyoyeon ve Miley Cyrus egzersizi için en ünlü isim olan Rebecca Louise buluştular. Her gün daha da sağlıklı hale gelen, hatta daha da güzelleşen bu iki insanın ortak noktası kendi vücutlarını anlamaları ve özenle egzersizlerini yapmaları!  Le Coq Sportif’in de katılımıyla bu iki insanın özel buluşması!

Çekimler sırasında hissedilen enerji çok rahattı, sanki ikiniz uzun zamandır arkadaşmışsınız gibi. Birbirinizi iyi tanıyor muydunuz?

Rebecca: Kore’yi ziyaret etmeden önce bile Girls’ Generation’ı iyi tanıyordum ben. Bugünkü buluşmayı bekliyordum hep.

Hyoyeon: Aynısı benim için de geçerli. Çok fazla egzersiz videosu izledim ama Rebecca’nın videoları daha yaygın ve etkili. Kısa sürede büyük sonuçlar elde eden egzersiz metotları ile dolu hepsi. Miley Cyrus egzersizleri ile ünlü olduğundan beri onu tanıyordum, ama onu böyle güzel ve sıkı bir vücut hattıyla canlı canlı görmek unutulmaz oldu.

Rebecca: Hyoyeon, sen de çok güzelsin!

Rebecca, internetteki egzersiz videoların sayesinde dünya çağında tanınır hale geldin değil mi?

Rebecca: Uzun zamandır egzersiz yaparak eğleniyorum. Ve insanlara ilham verip onları etkileyen bir hayatın hayalini kuruyorum. Hayalimin bu hızla gerçekleşeceğini bilmiyordum. Her şeyden önce eğlenerek egzersiz yapmanın önemli olduğunu düşünüyorum, bu yüzden egzersiz yapmanın büyümesine/gelişmesine verilen bu pozitif tepki ile daha mutlu ve heyecanlıyım. Bugünlerde hayranların tepkisi ile yol alıyorum.

 

 

Ne zaman egzersiz ile ilgilenmeye başladınız?

Rebecca: Benim için, 3 yaşlarımdayken? Haha. Bale ve step dansından tutun da futbol ve hokey gibi spor dallarına kadar çeşitli egzersizler yaptım.

Hyoyeon: Tam olarak bir zaman belirlemek zor ama küçükken aktif olan kısımdaydım ben. Yani asla kendimi zorlamak gibi bir dürtüm olmadı ama özenle egzersizlerimi hep eğlenerek yapabildim. Dans pratiğinden önceki esnek ve basit egzersizler benim bedenim için alışkanlık artık. Yakındaki yerlere yürümek gibi hep rutin egzersizlerimi yapıyorum.

Ne tür egzersizleri seviyorsunuz?

Rebecca: Ben hem kapalı alanda hem de açık alanda yapabileceğim egzersizlere yatkınım. Tabii ki fire vermeden günlük egzersizlerimi yapmayı deniyorum. Köpeğim Alfie ile yaptığım yürüyüş benim için önemli egzersizlerden biri. Kapalı alandaki egzersizlere örnek olarak jimnastik salonlarındaki derslere gidiyorum ya da ağırlık çalışması yapıyorum. Yogayı seviyorum bu yüzden haftada 4 kez yoga yapıyorum. Açık alan egzersizleri olarak da golf ve çim hokeyini seviyorum. Güney İngiltere’de hokey oyuncusu olarak tecrübelerim var.

Hyoyeon: Her gün esnek ve kas geliştiren egzersizler yapıyorum ve birçok çeşitli egzersize yatkınlığım var. Jimnastik salonlarındaki egzersizlere kıyasla golf, yüzme ve tüplü dalış gibi açık alan egzersizlerinden daha çok zevk alıyorum. Tenis cidden tam bir tüm vücut egzersizi. Eğer egzersizin miktarına bakıyorsanız dans kadar yüksek derece efor harcatan başka egzersiz yok. Beklenildiği gibi, Girls’ Generation üyelerinin sahip olduğu o vücut hatları dans ve egzersiz sayesinde gelişti.

 

Source: Cosmopolitan
Translated by: SonexStella@soshified
Edited by: bhost909@soshified
Çeviri: Gülsüm

 

Bir Cevap Yazın

