[160517] Jessica, Girls’ Generation İle İlişkileri Hakkında Açıklama Yaptı

 

yxnjv96

 

 

Jessica 17 Mayıs’ta bir röportajda Girls’ Generation üyeleri ile şu anki iletişimi hakkında bir açıklama yaptı.

“Hala irtibatta olup görüştüğüm üyeler var, tabii görüşmediklerim de.” dedi. Ve ekledi: “Artık onlarla promosyon yapmıyor olsam da umarım Girls’ Generation çok, çok uzun bir süre iyi işler çıkarır.”

Ayrıca solosu kendi solosu ile çakışan Girls’ Generation üyesi Tiffany’ye de değindi.

Jessica, “Tiffany ve benim yüz yüze gelişim izleyiciler için eğlenceli olabilir. ” ve “Tiffany’nin müziğini dinledim, klibini ve showcase’ini de izledim. Bence kendini gerçekten ifade etmek, göstermek isteyen bir Tiffany gördüm.”

“Rakip olmaktansa, Tiffany farklı bir müzik tarzıyla geldiği için insanlar dinleyerek ve izleyerek zevk alsın isterim. Tiffany’nin aktivitelerini destekliyorum.”

Kaynak: soompi
Çeviri: Gülsüm

Bir Cevap Yazın

