[160628] Seohyun’un Hayranlarına Mektubu

epddqwu

Sevdiğim hayranlarıma~

Merhaba~ Merhaba~ Ben Seohyun.🙂 Ne zaman sizden sevgi dolu mektuplar alsam, bunun bana nasıl büyük bir güç verdiğini bilemezsiniz… Çıkışımızdan beri 9 yıl oldu… Bu gerçekten kısa bir zaman dilimi değil… Böyle düşünüyorum çünkü yanımızda olan siz hayranlarımız hiç değişmeden bize sevgilerin en büyüğünü veriyorsunuz. Yanımda olup, bana her zaman güvenip beni en yüksek sesle desteklediğiniz için… Size gerçekten teşekkür ederim…❤

Birlikte geçirdiğimiz bu tüm zamanı düşündüğümde, boğazımda koca bir yumru hissettiğim çok zaman oldu… Heh. Gerçekten çok genç olduğum zamandan beri; eğlenceli, neşeli, sinirli ve hüzünlü şeyler… Birlikte büyük ve küçük bir çok zorluk tecrübe ettik… Birlikte olgunlaştık… Şu zamana kadar birlikte dayandığımız için, her zaman benim yanımda olduğunuz için, bana her zaman güvendiğiniz için… Samimice, teşekkür ederim… Siz benim için kıymetli ve özelsiniz…❤ Her zaman benim yanımdaydınız böylece ben de hep güvende ve mutlu hissettim kendimi.❤ Bu an sonsuza dek süremez belki ama… Ben bu anı sonsuza dek hatırlayacağım… ^_^ Hayatımın her anını özel kıldığınız için teşekkür ederim~❤ Yemeklerinizi yemeyi unutmayın asla~!! Hasta da olmayın!! Gecenin bir vakti dışarı da çıkmayın! Sizler için her zaman güzel şeylerin olması için dua edeceğim…❤ Gelcekte de, daha eğlenceli ve daha mutlu çok, çok fazla hatıra yaratalım birlikte~❤ Sizi… Sizi gerçekten çok sevdiğimi biliyorsunuz, değil mi~? Sizleri çok seviyorum…❤

cr: TTO_RA@twitter
Eng Trans:sonexstella@twitter
Türkçe Çeviri: Gülsüm

Bir Cevap Yazın

