[Temmuz 2016] Yoona ‘HIGH CUT’ Röportajı

bmmjcp3

 

[Temmuz 2016] Yoona High Cut Röportajı, “Bugünün Yoona’sı”

HC: Geçen sene High Cut için çekimler yaptığında sarışındın. O zamanki tepkilerin çok iyi olduğunu hatırlıyoruz, gelecekte ‘Sarışın Yoona’yı yeniden görebilecek miyiz?
Yoona: O zamanlarda sarı saçlı halimi biraz daha sürdürebildim ama o an yapmak istemedim. Günlük hayat için biraz rahat değil ve giyebileceğiniz kıyafetleri kısıtlıyor. Sadece giyinip kuşandığınızda güzel görünebildiğiniz bir tarz o, ben de arsızkenki o güvenimi kaybettim galiba? (Gülüyor) Ah, ayrıca saç diplerini de sürekli yenilemeniz(boyamanız) gerekiyor. Buna rağmen, sarı saç girişimi kesinlikle güzel bir şeydi. Tanrıya şükür ki o haldeyken bir çekim gerçekleştirmişiz.

HC: Son zamanlarda ‘God of War, Zhao Yun’un Çin’de 10 milyar izlenmeyi geçtiği ile ilgili haberler gördük. Bu inanılmaz bir rakam, nasıl hissediyorsun?
Yoona: Bu benim hayal bile edemediğim bir rakam. Yayın bittikten sonra da hala birçok insanın izlediğini duydum. 10 milyon gibi bir izlenme sayısı benim ilk kez deneyimlediğim bir şey bu yüzden ilk başta gerçekmiş gibi gelmiyordu. Kesinlikle devasa bir şey.

HC: ‘God of War, Zhao Yun’dan sonra Çin’deki tanınırlığın ve etkin önemli derecede arttı. Yoona’nın Çin’de böyle çok sevgi görmesinin sebebi olarak neyi düşünüyorsun?
Yoona: Bu benim de sormak istediğim bir şey. Benim neyimi seviyorlar? (Gülüyor) Emin değilim, SNSD sayesinde zaten benim farkımdalardı ama yerli dizilerde de görününce beni daha çok sevmeye başladılar bence. Ayrıca şöyle bir şey de duydum, yerli varyete programlarına katılıp oralarda azimle Çince konuşmaya çalıştığımda benim daha da güzel gördündüğümü söylüyorlar.

HC: Bildiğimiz kadarıyla ‘God of War, Zhao Yun’un ülkemizde yayınlanması gibi bir plan yok. Sonuç olarak dizi hakkında çok fazla bilgi de yok. Yoona’nın bu dizide canlandırdığı karakter nasıl biri?
Yoona: 2 rolde oynadım. İlk rolüm Xiahou Qing yani Zhao Zi Long’un(Lin Gengxin canlandırıyor) ilk aşkıydı. Gerçekte var olmayan hayali bir karakterdi. Xiahou Qing sonunda öldü ve aynı görünüşe sahip Ma Yu Rou diye bir karakter olarak çıktım. Ma Yu Rou, Zaho Zi Long için tek taraflı bir aşk besliyor ve sonunda aşkını bitiriyor. Her şekilde bu iki karakter de Zhao Zi Long’un partneri.

 

l0qk6yl
HC: “Blossom” adıyla solo bir fan meeting turu yapıyorsun şu an. 25 Haziran’da Beijing’de başladı; 2 Temmuz Guangzhou, 24 Temmuz Chogqinq ve 30 Temmuz Şangay olmak üzere de devam edecek. Bu fan meetingler aracılığı ile Yoona’nın hangi yönünü göstermeyi planlıyorsun?
Yoona: En çok hazırlandığım şey Çince şarkılar. 3 ya da 4 şarkı söyleyeceğim ve sözlerin tamamı Çince. Telaffuz yüzünden biraz zor. Bu benim ilk solo fan meeting’im o yüzden güzel geçmesi için neler yapmam gerektiği hakkında çok fazla düşünüyorum.

HC: Çince şarkı sözlerinin tamamını hatırlıyor musun?
Yoona: Hmm.. 1 ya da 2 şarkının %80’i? Kalanlarının da %100’ünü hatırlıyorum ama eğer heyecanlanırsam unutabilirim bence. (Gülüyor)

HC: Ülkemizdeki bir kız grubunun üyesi olarak, biz seni Çin’deki en başarılı Hallyu starı olarak görebiliriz. 2’inci bir Yoona olmanın hayalini kuran hoobae şarkıcılar için tavsiyelerin nelerdir?
Yoona: Böyle bir insan haline gelmem benim için çok büyüleyici. (Gülüyor) Bence yaptığınız her şeyden keyif almanız gerekiyor. Nasıl düşündüğünüzle bağlantılı olduğunu söyleyebilirim. Eğer işinizden keyif alıyorsanız, gerisi kendiliğinden gelecektir.

HC: Şu anda ‘Cooperation’ filmini çekiyorsun ve bu bir Kore filminde ilk kez var oluşun. Hyunbin, Yoo Haejin, Kim Juhyuk ve Jang Youngnam gibi büyük sunbaelerle birlikte rol almak nasıl bir şey?
Yoona: Ne yazık ki Kim Juhyuk sunbaenim’le bir sahnem olmadı. Çoğunlukla Hyunbin, Yoo Haejin ve Jang Youngnam sunbaenim ile sahnem var. Bu benim bir filmde ilk rol alışım ve bu sunbaelerim ile de ilk tanışmam. Dürüst olmak gerekirse film sektöründeki başlangıcımın böyle büyük olmasını istememiştim. Sunbaelerimin oyunculuk yetenekleri çok iyi bu yüzden eksik olduğum yerleri doldurabilirdiler ve onlardan çok enerji aldım.

HC: Filmde Minyoung rolündesin. Minyoung nasıl bir karakter?
Yoona: Minyoung, Yoo Haejin sunbaenimin baldızı ve Jang Youngnam sunbaenimin küçük kız kardeşi. Ve Hyunbin oppadan hoşlanıyor.

HC: Eğer yerli dizilerden söz edersek, 2014 yılında biten ‘Prime Minister and I’dan beri 2 senedir hiçbir yerli aktiviten olmadı. Ne zaman seni yeni bir dizide görebileceğiz?
Yoona: Sanıyorum ki düşüncelerim gitgide değişiyor artık. Önceden iyi parçalar istiyorken bugünlerde oynamak istediğim rolü istiyorum. Üzerinde çok çalışmam gereken bir rol, çünkü gerçekten heyecanlıyım.

HC: Yani oyunculuğa dair bir özlem duyuyorsun?
Yoona: Tabii ki. Bu özlem büyüyeli çok olmadı. Önceleri (oyunculuk için bir fırsatı) bekleyebilirdim ama son zamanlarda, oyunculuğa duyduğum istek arttı. Bir fırsat olduğunda o rolü almak ve tecrübe olsun bol bol oyunculuk yapmak mı daha iyi yoksa bekleyip istediğim rolleri seçmek mi daha iyi ben de henüz emin değilim. Yakın zamanda güzel roller bana gelecektir diye düşünüyorum. (Gülüyor)

 

hhudgpu
HC: SNSD’yi göz önüne alırsak insanlar bu grubu “imajın da ötesine geçen bir grup” olarak tanımlıyor. Ulusu temsil eden bir kız grubu oldunuz, SNSD olarak muhakkak ki gurur duyuyor olmanız lazım ama diğer yandan büyük bir baskı da olmalı.
Yoona: İşin doğrusu böyle sıkıntı ve baskılarla öncesinde çok karşılaştık. Şimdilerde ise hayranlar ve halkla birlikte zaman geçiriyormuşuz gibi hissettiriyor. Hayranlar SNSD’nin gelişme sürecini izledi, değil mi? Yani artık çok daha rahatladık bence.

HC: Eğer bir SNSD üyesi olmasaydı Yoona şu an ne iş yapıyor olurdu?
Yoona: SNSD olmasa mıydım? Eğer SNSD gibi bir grup var olacaksa ben de bir SNSD üyesi olmak istemez miydim? (Gülüyor)

HC: Yakın zamanda SNSD üyelerinden Tiffany bir solo ile çıkış yaptı. Yoona’nın böyle bir solo çıkış planı var mı?
Yoona: Eğer imkan olursa yaparım ama solo bir albüm için büyük bir hırsım, hevesim yok. Gerçekten iyi bir rolle karşılaşmak isteğim daha çok.

HC: Kız gruplarının popüler oluşu bugünlerde çok zor. Senin de takip ettiğin, SNSD’nin yolundan gidebilecek bir kız grubu var mı?
Yoona: Çok sevimli ve yetenekli birçok arkadaş var. Yalnızca bir grubun ismini söylersem nasıl bir hayalkırıklığı olur? (Gülüyor)

HC: SNSD, hoobalerini izlemekten etkileniyor mu?
Yoona: Eğer aktivitelerimiz hoobae kız gruplarından biriyle denk gelirse “Bizim de böyle enerjiyle dolup taşmamız gerek” diyoruz ve kendimizi tekrardan gaza getiriyoruz.

Dergi çekimindeki fotoğraflar için: https://www.facebook.com/girlsgenerationturkey9/photos/?tab=album&album_id=1080166728724631

Kaynak: High Cut
Eng Trans: Sonexstella@tumblr
Çeviri: Gülsüm

Bir Cevap Yazın

