[160826] Tiffany Bir Kez Daha Özür Diledi

Tiffany bugün bir özür mektubu daha yayınladı.

13731154_1752573918336118_815071969_n

“Merhaba ben Tiffany.

O kadar büyük bir hata yaptıktan ve sizleri yaraladıktan ve yetersiz bir özür yazarak hayal kırklığına uğrattıktan sonra, gerçek bir özür yazmaya cesaret edemedim. Öncelikle geç kaldığım için sizlerden af dilemek istiyorum. Daha önce vermekte başarızlığa uğradığım o özürü vermek için elimden geleni yapacağım, o gün yaptığım önemli hatayla ilgili.

Kore’nin Milli Kurtuluş Günü’nde, sosyal medya hesabımda yanlış bir şekilde Japon bağrağını paylaştım. Kutuluş Günü’nü düşündüğünüzde, yapılmaması gereken bir yanlış yaptım.

Herkesin söylediği gibi, tarihi bilgiden yoksundum ve Japon bayrağı hakkında yeterince duyarlı değildim. Kalbi kırılan herkesten özür diliyorum. Bana inanan ve beni destekleyenlerden daha da derin bir şekilde özür dilerim.

Bu zamana kadar beni eksiksiz bir şekilde destekleyenlerin sayesinde müzik yapabildim. Bu kadar uzun zamandır sevgi görmeme rağmen, en basit Kore tarihini bilmiyordum. Daha da fazla çalışmadığım için kendimden utanıyorum. Kore kültürünü yayarken her zaman gururlu hissettim ve şimdi öğrendim ki daha da sorumlu olmalı ve daha çok çalışmalıyım. Halkın gözü önünde olan bir kişi için asla bu sorumluluğu unutmayacağım.

Bir kez daha, bu kadar anlamlı bir şekilde sizlere sıkıtı yarattığım için özür dilemek istiyorum. Hatamı anladıktan ve acele bir şekilde havaalanında özürümü yazdıktan sonra, ilk özürün yeterli olmadığını şimdi anlıyor ve tekrar özür diliyorum. Gerçek bir özür dileme şansını kaçırdığım için her günümü pişman olarak geçirdim. Şimdi çok geç ama umarım sizlere ulaşır.

Bu bana, benim için en önemli olan şeyin ne olduğunu fark ettirdi. Bundan sonra şarkı söylemek ve dans etmekten daha önemli olan şeylere daha çok çalışacağım. Uzun ve geç kalmış bir yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim.”

 

Kaynak: TheSoneSource
Çeviri: Özlem

One thought on “[160826] Tiffany Bir Kez Daha Özür Diledi

  1. Tiff grubumuzun melegi!!!BEN MANYAK BIR SONEYIM.Ama ben de Koreli olsaydim TIFFANY’me birazcik kizardim.Ama kiz 2 defe artik ozur şeyisi paylasti.Neden hala bu kadar ustune gidiliyor???Insaniz sonucta hepiniz hata yapabiliriz!!!

    HEM AYRICA IDOL OLMAK HERSEYI BILMEK ZORUNDA OLMAK DEMEK DEGIL!!!ONLARIN ALANI MUZIK!!!TARIH DEGIL!!!BUNU BILMEYEN SIRADAN INSANLAR DA VAR…ONLARI NEDEN ELESTIRMIYORLAR??CUNKI SIRADAN INSANLAR.AMA CANIM IDOLLERE DUNYAYI CEHENNEM EDIYORLAR RESMEN..-.-
    #alwayssupportSNSD #alwayswithTIFFANY !!!

Bir Cevap Yazın

