Taeyeon BEAUTY+ Eylül Sayısı Röportajı

“Çok Taeyeon’umsu Bir Öğleden Sonra…”

 

14045635_878633638934742_2479631562996870301_n

 

Taeyeon, halen ürkekliğini elinde tutan bir kız. Şimdi ışıklar arasındaki boşlukta öylece miskin miskin gözler önüne serilen Taeyeon’un zamanı.

Sahne Arkası

Eğer Taeyeon’la ilgili makaleyi merak ediyorsanız, dikkat kesilin. Taeyeon’un gizli silahı olarak bilinen cilt bakımını ve makyajını gözler önüne sereceğiz.

Taeyeon’un Güzel Güzellik Sırları

Taeyeon, yeni bitirdiği solo konserlerinden sonra şu an zamanını dinlenerek harcıyor. Kendisine cildinin normal bakımı nasıl devam ettirerek güzelliğini korumasını ve makyajını nasıl yaptığını sorduk.

Soru: Merhaba Taeyeon. Son zamanlarda neler yapıyorsun?
Taeyeon: Solo konserimi bitirdikten sonra, vaktim olduğunda vücudumun kondisyonunu kontrol edip, gücümü yeniden topluyorum. Ayrıca gelecek albümüm için çalışıyorum.

Soru: Günlük makyajın ve bir şarkıcı olarak sahnede olduğun zamanki makyajın arasında fark olduğunu biliyoruz. Normalde nasıl bir makyaj yapmayı seviyorsun?
Taeyeon: Sahnede olduğum zaman ışıltılı makyajlar yapıldığından normalde hafif makyaj yapmaktan keyif alıyorum. Cildimde nemli ve hafif rötuşlar olmasını seviyorum ve kaşlarımın boş kısımlarını dolduruyorum sadece. Dudağıma da çok hafifçe renk veriyorum. Vaktim varsa da, allık ile parlaklık veriyorum.

Soru: Şu günlerde, kontür makyaj çok popüler. Kontür makyajı seviyor musun sen de?
Taeyeon: Nature Republic’in Çok Yönlü Touch Stick’ini* kullanmayı seviyorum. Bu ürünü kapatıcı, vurgulayıcı, allık ya da gölgelendirici olarak farklı şekillerde kullanabiliyorsunuz. Hafifçe ve kolayca uygulanıyor, böylece çok hızlı bir şekilde kontür makyajını tamamlayabiliyorsunuz.

 

 

14051745_878649052266534_2175212848055423368_n

 

 

Soru:Cilt bakımından bahset bizlere. En sevdiğin cilt bakım ürünü nedir?
Taeyeon:Nature Republic’in Ginseng Royal Silk Watery Cream* ürününü seviyorum. Her şeyden önce, dokusu hafif ve ginseng özü gibi cilde iyi gelen birçok ilaç benzeri maddeler içeriyor, bu yüzden cildimin iyi olmadığı zamanlarda bol bol bu ürünü sürüp yatıyorum. Ertesi sabah cildim inanılmayacak derecede parlak ve nemli oluyor.

Soru: Kıskandığın bir cilt tipi var mı?
Taeyeon:Çok uzun zamandır makyaj yaptığımdan, esnekliğe dikkat ederim. En kıskandığım cilt tipi de, iyi bir ten rengine sahip sıkı bir cilttir.
Soru: Sahnedeyken ağır makyajlar oluyor yüzünde. Nasıl bir temizleme ürünü kullanıyorsun?
Taeyeon: Tahriş etmeyen bir krem kullanıyorum. Cildim incelmeye müsait olduğundan nazikçe temizlemek için elimden geleni yapıyorum.

Soru:Normalde saçlarını sarıya boyamayı tercih ediyorsun. Seviyor musun peki sarışın olmayı? Başka bir sefere, hangi renge boyamak istersin saçını?
Taeyeon:Görüntüm saç rengime göre epey bir değişiyor, bu yüzden bunun üzerine çok düşünürüm her zaman. Sarı saçı sevmem için kayda değer bir sebebim yok. SNSD üyelerim ve çevremdeki insanlar, parlak renklerin bana daha iyi uyduğunu söylüyor. Mmm… Eğer saç rengimi değiştirecek olursam, durgun ve koyu kahverengi rengini denemeyi isterim.

Soru:Yoğun programın nedeniyle kişisel bakımına zamanın olmuyordur. Evde ne tür bakımlar yaptığını merak ediyoruz.
Taeyeon: Taşınabilir bir masaj aletim var, yanımda taşıyıp kullanıyorum. Cilt kalitesi önemlidir, fakat güçlü bir cilde sahip olabilmek için vücudunuzun dolaşımının iyi olması gerekir. Güç toplarken, sakin bir kalp ile iç güzelliği üzerine çalışıyorum.

 

Kaynak: Beauty+
Eng Trans: Sonexstella@tumblr
Çeviri: Merve

Bir Cevap Yazın

